poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Mens sana in corpore sano !

czyli z zdrowym ciele zdrowy duch. Jak do tego doprowadzić ? W tym poście chciałabym przedstawić wam głownie moje zainteresowania i ich zalety. Więc jestem wielką fanką sportu. U mnie nie znaczy to siedzenie na kanapie przed telewizorem i oglądanie meczu piłki nożnej. Chodzi mi raczej o jego uprawianie. Osobiście uprawiam koszykówkę oraz jogging, jestem także zwolenniczką pływania, tenisa ziemnego oraz jazdy konnej. Już jako mała dziewczynka sprawna fizycznie latałam z kolegami za piłką, a czym starsza ta pasja przerodziła się w coś większego. Już nieraz słyszałam pytanie czy chce Ci się, czy warto ? Dla mnie są to pytania retoryczne. Oprócz zamiłowania do koszykówki, ten sport także daje wiele dla mnie. Przede wszystkim większa wydolność, utrzymanie sylwetki. A po za tym to jest miłość do tego sportu. Dźwięk kozłowanej piłki, piłki wpadającej do kosza przez siatkę, to jest coś czego brakowałoby mi bardzo. Dlatego każdemu życzę żeby znalazł na świecie taki swój zakątek, dla mnie jest to boisko do kosza, dla was może być to sala baletowa, a nawet ring, gdzie możemy po prostu oddać siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz